świeci się kontrolka akumulatora-jaki rodzaj wspomagania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • guyritchie
    Classic
    • 2011
    • 11

    świeci się kontrolka akumulatora-jaki rodzaj wspomagania

    Witam.

    Najpewniej będę potrzebował podnośnik szyby prawych, przednich drzwi (pasażera) do Octavii 01 z 2000 r.
    Proszę o podanie ceny oryginału.
  • mb
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    świeci się kontrolka akumulatora-jaki rodzaj wspomagania

    Witam,
    jak w temacie. Przed chwilą zapaliła mi się kontrolka akumulatora, świeci równym i stałym światłem. Auto od razu odstawiłem. Wydaje mi się, że to zapewne coś z ładowaniem. Do elektryka mam ok 15km. Pytanie jakie w octavi 1,9tdi 2002 rok AHF jest wspomaganie. Jeśli elektryczne to nie chciałbym zostac niemile zaskoczony na trasie. Wzywac lawetę, czy jechac???

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      mozesz spokojnie jechac w o1 wspomaganie jest napedzane paskiem wielorowkowym .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Northeusz
        RS
        • 2010
        • 1677
        • Octavia I (1U2)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM

        #4
        Jedź spokojnie do elektryka bez obaw . Możesz najwyżej dla własnego spokoju wybrać trasę z mniejszą ilością zakrętów lub z łagodniejszymi
        Pozdrawiam
        Northeusz

        Komentarz

        • mb
          Classic
          • 2010
          • 20

          #5
          dzięki za rady, no to w drogę!

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Zamieszczone przez mb
            dzięki za rady, no to w drogę!
            Trzeba było wlecieć na Spota diagnoza była by od ręki :szeroki_usmiech
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              Obstawiam na regulator napięcia, ostatnio jakoś dużo miałem do wymiany, padają przy przebiegu 160-180 tyś .
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #8
                Zamieszczone przez Krzych
                padają przy przebiegu 160-180 tyś .
                to ja musiałbym wymienić już jakieś 60-80 tk temu :wink:
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • bari76
                  Drive
                  • 2011
                  • 49

                  #9
                  JAK SIE NABYLO AUTKO Z PRZEKRECONYM LICZNIKIEM TO MOZE I PADAJA PRZY 180 tys normalnie wytrzymuja do 300tys
                  bari

                  Komentarz

                  • Krzylu
                    Rider
                    • 2008
                    • 256

                    #10
                    pewnie sprzęgiełko alternatora

                    Komentarz

                    Pracuję...